miercuri, 16 noiembrie 2011

Secretele unui articol de succes

Secretele unui Articol de Succes


Continutul unui blog este cheia succesului acestuia iar cum continutul este reprezentat de articolele scrise aceste articole influenteaza prin calitatea lor pozitiv sau negativ imaginea si stilul unui blog.

Fiecare blogger are un stil aparte de a scrie si multi dintre vizitatori sunt atrasi mai mult prin acest stil prin care blogger-ul prezinta informatiile dar idea de baza care sta la baza unor articole de success este informatia pe care o prezinta, aspectul si felul in care este optimizat intr-un mod cat mai putin deranjant iar cuvintele cheie sa fie incluse intr-un mod cat mai subtil.

 
Informatia


Pentru a incepe sa scrii un articol intr-un anumit domeniu este nevoie de cunostinte in acel domeniu si indicat ar fi ca acel articol sa fie scris din pura placere si bazat pe informatii verificate pentru a nu induce in eroare si a fi criticati mai apoi pe seama acestui lucru.

Informatiile detinute trebuiesc aranjate astfel incat sa scoata in evidenta cat de pretioase sunt pentru cititori iar pe parcursul articolului sa tineti cititorii cat mai curiosi si sa-i relaxati oferindu-le un aspect placut.

Aspectul



Un articol de succes trebuie sa fie foarte ordonat, fara greseli gramaticale, cu spatii intre fraze pentru a nu obosi cititorul si sa atinga anumite subiecte care prezinta interes pentru vizitatorii care vin sa caute informatia.Deasemeni recomand ca un articol sa fie bine structurat pentru a ajuta cititorii sa scaneze cu privirea informatiile si mai ales ca un articol bine structurat da senzatia de seriozitate si claritate.



Un articol bine structurat trebuie sa contina :



-Titlu care sa fie foarte bine raportat la continutul articolului dar in acelasi timp sa fie si foarte atractiv si sa contina cuvintele cheie pentru care se doreste a fi optimizat un articol.Un titlu bun are undeva intre 10-50 caractere iar alegerea unui astfel de titlu va face diferenta dintre articolul scris personal si multe alte articole existente pe internet.



-Introducerea poate fi folosita si pentru a face publicitate unui anumit articol oferindu-i cititorului o scurta impresie despre ce contine articolul si in acelasi timp poate sa atraga curiozitatea vizitatorilor si sa-i pregateasca pentru materialul ce va urma.



-Continutul odata ce ati atras vizitatorii cu un titlu foarte interesant si ati prezentat idea articolului printr-un paragraf tot ce mai ramane acum este sa oferiti cititorului materialul si informatiile mult asteptate.

Multi vizitatori citesc secvential articolul adica scaneaza cu privirea anumite paragrafe si idei care li se par interesante in special inceputurile de fraze.Un continut foarte aglomerat fara spatii sau care sa nu atinga anumite puncte ale subiectului care pot fi interesante pentru vizitatori pot fi penalizate prin parasirea paginii sau chiar si comentarii nefavorabile.

Continutul poate fi mai lung sau mai scurt in functie de cantintatea de informatie pe care o detii dar trebuie sa te gandesti si la vizitatori atunci cand scrii desre un anumit subiect.trebuie sa te gandesti si sa incerci sa le oferi acele informatii de care au nevoie si sa le faci munca mai usoara de a citi articolul tau iar cuvintele folosite sa fie pe intelesul tuturor.Recomand ca un articol sa nu deaseasca o mie de cuvinte insa daca e necesar pentru a termina o anumita idee sau materialul si cunostintele pe care le detii nu iti permit acest lucru atunci se poate depasi insa nu cu mult pentru ca deja cititorul se va plictisi si in plus pentru a nu devia de la subiect.



-Incheierea



In incheiere puteti sa prezentati cititorilor care au ajuns pana la aceasta parte a articolului modalitati de a se abona la postarile dumneavoastra.

Daca ati scris un articol de calitate iar vizitatorii au ajuns pana aici si nu au parasit pagina inseamna ca ei sunt relativ multumiti de informatiile articolului si aveti mari sanse ca ei sa va recomande si altor persoane sau sa revina curand.

Pentru acest lucru puteti lasa la indemana butoane de vot sau de la retelele sociale.

Optimizarea


Optimizarea articolului se face de obicei inaintea publicarii.Odata cu etapa in care verificati greselile de ortografie puteti incerca sa introduceti anumite cuvinte cheie in continutul articolului.Aceste cuvinte va vor ajuta la indexarea blogului mai usor si va vor ridica in ochii motoarelor de cautare.

Cel mai bun instrument pentru a afla care sunt cele mai bune cuvinte cheie pentru nisa din care face parte blogul vostru va recomand sa folositi Google AdWords.


Publicarea



Publicarea unui articol odata ce a fost scris editat si optimizat este poate cea mai simla etapa insa depinde foarte mult ca odata publicat acest articol sa aduca un impact pozitiv de aceea odata cu publicarea recomand imediat promovarea.



Promovarea



Degeaba ai articole de calitate daca nimeni nu a auzit de ele iar pentru asta este nevoie si de putina reclama.

Consider ca nu toti au un buget pentru a face reclama platind in stanga si in dreapta si de aceea cele mai simple metode prin care puteti promova gratuit articolele sunt retele sociale, forumurile, directoarele de articole sau comentarii pe alte bloguri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu